ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

این وبلاگ معمولا و بیشتر مسائل و اتفاقات سیاسی استانی و کشوری و منطقه ای و بعضا جهانی را مورد بررسی قرار میدهد.
اعتقاد ندارم همه مطالبی که در این وبلاگ نوشته میشود مورد قبول همگان باشد.اما نکته ای که برایم مهم است این است که مطالب بدون هیچگونه کینه و کدورتی و به دور از هواهای نفسانی خودم نگاشته شده است.به نظریات و منطق مخاطبان احترام قائل هستم و تنها انتظارم این است که با انتقادات و پیشنهادات دوستان در فضای مجازی اینترنت هر روز بر بالندگی فکر و اعتقاداتم اعتلاء بخشم. همین

ول کن بابا

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۳۴ ق.ظ

گفت: مگر ترامپ بلافاصله بعد از شروع آشوب‌های اخیر، رسماً از آن حمایت نکرد؟! و مگر اعلام نکرد که آمریکا نیازهای آشوبگران را تامین می‌کند؟!
گفتم: بر منکرش لعنت! مایک پمپئو وزیر خارجه ترامپ هم با صراحت از اراذل و اوباش اجاره‌ای حمایت کرد و کنت تیمر‌من، عضو سابق سیا و مسئول کنونی موسسه آمریکایی NED هم اعتراف کرد که سازمان سیا علاوه‌بر نیازهای نرم‌افزاری آشوبگران، نیازهای سخت‌افزاری آنها را هم تامین کرده است.
گفت: ولی دیروز ترامپ در کنفرانس خبری گفته که از آشوبگران در ایران حمایت نکرده‌ایم؟!
گفتم: حالا که پوزه‌اش به خاک مالیده شده و نوبت انتقام ما رسیده، به وحشت افتاده و می‌خواهد آثار «شکر»ی! را که خورده است پاک کند!
گفت: شاید می‌خواهد بگوید خبر نداشته که دولتش مدیریت آشوب را برعهده داشته!!
گفتم: یارو می‌گفت جلوی یک مغازه لباس‌فروشی چندتا مجسمه مانکن بود، دماغ یکی از آنها را کشیدم، گفت؛ ول کن! مگه مرض‌داری؟! نگو که صاحب مغازه بود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۳
دکتر علی قدسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی