ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

این وبلاگ معمولا و بیشتر مسائل و اتفاقات سیاسی استانی و کشوری و منطقه ای و بعضا جهانی را مورد بررسی قرار میدهد.
اعتقاد ندارم همه مطالبی که در این وبلاگ نوشته میشود مورد قبول همگان باشد.اما نکته ای که برایم مهم است این است که مطالب بدون هیچگونه کینه و کدورتی و به دور از هواهای نفسانی خودم نگاشته شده است.به نظریات و منطق مخاطبان احترام قائل هستم و تنها انتظارم این است که با انتقادات و پیشنهادات دوستان در فضای مجازی اینترنت هر روز بر بالندگی فکر و اعتقاداتم اعتلاء بخشم. همین

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

اگر تصویر فرزند آقا عکس یک کیهان بود...
فکر کنید کیهان عکس یک خود را عکس فرزند آیت الله خامنه ای قرار دهد و تیتر یک را سالروز تولد پسر رهبری!
صراط: فکر کنید کیهان عکس یک خود را عکس فرزند آیت الله خامنه ای قرار دهد و تیتر یک را سالروز تولد پسر رهبری! خود ما هم صدایمان در می آید که این چه مسخره بازی ای هست که راه انداخته اید؛ انقلاب کردیم که این خاندان بازی ها ور افتد، نه اینکه خاندان بازی باشد و فقط آدم هایش عوض شود! خود ما هم صدایمان در می آید، چه رسد به این اصلاح طلبان و ژست های خوشگل اندیشه و دموکراسی شان! (حالا اینکه از ترس عتاب خود آقا کسی جرأت چنین کاری ندارد، بماند) حالا فکر کنید مثلاً عکس احمدی نژاد و تیتر سالروز تولدش عکس و تیتر یک روزنامه ایران شود؛ اصلاً اسلام و انقلاب همه با هم از دست می رود و وامصیبتا!

اما اینکه روزنامه ی اصلاح طلب آرمان، عکس یک خود را عکس «سید حسن خمینی» با تیتر «میلاد مردی از جنس صبر» و روتیتر «سید حسن خمینی چهل و یک ساله شد» قرار دهد، رگ ضد قبیله گرایی و ضد خاندان بازی هیچ اصلاح طلبی را متورم نمی کند و تازه عقلایشان برای سالروز تولد نوه ی امام (ره) یادداشت هم می نویسند و خلاصه یک صفحه روزنامه به مطالب سالروز تولد سید حسن خمینی اختصاص می یابد و جای امام چقدر خالی ست که اگر حضرتشان بودند، قلم این تملق و سوءاستفاده از نام بنیانگذار انقلاب را می شکستند و اجازه نمی داند نوه ی امام بودن را دلیل بزرگی تلقی کنند...

 
روزنامه آرمان ـ چهارشنبه دوم مرداد ۱۳۹۲

روزنامه ی اصلاح طلب آقتاب یزد هم عکس نوه ی دیگر امام را عکس یک کرده که گفته می خواهم نماینده مجلس شوم و البته بزرگترین فعالیت سیاسی و اجتماعی اش هم این است که نوه ی امام است!

وزنامه آفتاب یزد ـ چهارشنبه دوم مرداد ۱۳۹۲


برای اینان نسبتشان عین سمتشان است گویا!!

برای ما روشن است این اصلاح طلبان برای سید حسن خمینی و آینده ی این نظام چه خوابی دیده اند؛ اما در هر حال نوه ی امام باشد و نباشد، خواب اصلاح طلبان برای آینده او هر گونه که می خواهد تعبیر بشود یا نشود، او برای من تولیت حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی است که پس از ۲۳ سال از رحلت ایشان، توانایی ساخت یک حرم و جمع آوری خاکروبه های اطراف حرم را که نداشته، هیچ؛ حتی توان برگزاری آبرومندانه یک مراسم سالگرد مرتب و منظم را هم برای امام ما ندارد؛ حالا سکوتش در برابر توهین های هم حزبی هایش به امام بماند؛ تبدیل بیت امام به مرکز کارهای حزبی و جناحی هم بماند؛ سوءاستفاده از نام جماران برای سایت شخصی شان هم بماند؛ حالا هی دل خوش سالروز تولد سید حسن باشید؛ خط امام ژنتیک نیست عزیزان؛ ایدئولوژیک است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۸
دکتر علی قدسی
شعری که سارا باختر در محضر رهبر انقلاب خواند

تو اگر پیرو صاحب‌نظری بسم‌الله!
خبرگزاری فارس: تو اگر پیرو صاحب‌نظری بسم‌الله!

سارا سادات باختر از شاعران جوان کشورمان بود که شب گذشته در محضر رهبر انقلاب به شعرخوانی پرداخت.

شعر کامل این شاعر کاشانی به شرح زیر است:

 

راه عشق است، اگر همسفری!، بسم الله!

اگر از غربت ما باخبری!، بسم الله !

 

عشق ، صاحبدل بی نام و نشان می‌خواهد

تو اگر پیرو صاحبنظری! بسم الله!

 

جبل النور به اعجاز تو دلخوش کرده است

راه طور است ، اگر شعله وری! بسم الله!

 

شهر از قصه بت‌های دغل، پر شده است

هر که در قافله دارد تبری، بسم الله!

 

"کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش"

ای که از قافله، جا مانده تری! ، بسم الله!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۹
دکتر علی قدسی
غزلی زیبا که دیشب با استقبال شعرا و رهبر مواجه شد
چون شعر آن را از سرم بیرون نخواهم کرد/ باید برای چادرم حرمت نگه داری

فاطمه سلیمان‌پور دیشب در دیدار شاعران با رهبر انقلاب غزلی عاشقانه خواند که با استقبال حضار و مقام معظم رهبری مواجه شد.

خبرگزاری فارس: چون شعر آن را از سرم بیرون نخواهم کرد/ باید برای چادرم حرمت نگه داری

فاطمه سلیمان‌پور دیشب در دیدار شاعران با رهبر انقلاب غزلی عاشقانه خواند که با استقبال حضار و مقام معظم رهبری مواجه شد. این غزل بسیار زیبا چنین است:

در شهر ما این نیست راه و رسم دلداری

باید بدانم تا کجاها دوستم داری

موسی نباش اما عصا بردار و راهی شو

تا کی تو باید دست روی دست بگذاری

بیزارم از این پا و آن پا کردنت ای عشق

یا نوشدارو باش، یا زخمی بزن کاری

من دختری از نسل چنگیزم که عاشق شد

خو کرده با آداب و تشریفات درباری

هرکس نگاهت کرد، چشمش را درآوردم

شد قصه آقا محمد خان قاجاری

آسوده باش از این قفس بیرون نخواهم رفت

حتی اگر در را برایم باز بگذاری

چون شعر آن را از سرم بیرون نخواهم کرد

باید برای چادرم حرمت نگه داری

تو می رسی روزی که دیگر دیر خواهد شد

آن روز مجبوری که از من چشم برداری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۸
دکتر علی قدسی

آیا اصحاب فتنه و سران و عوامل آن می‌توانند دستکم دو بار ملاقات پنهان با جرج سوروس صهیونیست و یکی از سردمداران تابلودار کودتاهای مخملی را انکار کنند؟ و یا چگونه می‌توانند اجرای بی کم‌و‌کاست فرمول کودتای مخملی را که از بیرون به آنان دیکته شده بود، از نگاه تیزبین مردم پنهان بدارند؟! کیهان در جریان فتنه 88 تمامی مراحل آن، از جمله، تشکیل کمیته صیانت از آرا، انتخاب رنگ، ادعای تقلب در انتخابات و آشوب‌های خیابانی، پیشنهاد رفراندوم و... را از قبل پیش‌بینی و اعلام کرده بود، حتی چند روز قبل از انتخابات 22 خرداد 88 تیتر اول خود را به این هشدار اختصاص داده و نوشته بود «آخرین پرده سناریوی افراطیون، آشوب پس از شکست» است. آیا تمامی این مراحل بدون کم‌و‌کاست اتفاق نیفتاد؟! کیهان که غیب‌گو نبوده و نیست، پس چگونه توانسته بود تمامی مراحل یاد شده را از قبل پیش‌بینی کند؟! پاسخ آن است که اصحاب فتنه 88 دقیقا مطابق فرمول کودتاهای مخملی که از قبل به آنان دیکته شده بود عمل می‌کردند و در نهایت، خود را پیروز ماجرا تلقی می‌کردند.
آیا اصحاب فتنه که این روزها دم از ایران و نظام و مردم می‌زنند می‌توانند حضور پی‌درپی مسئولان عالی‌رتبه- تاکید می‌شود مسئولان عالی‌رتبه و نه ماموران عادی- صهیونیست، سرویس‌های اطلاعاتی «سیا» و MI6 انگلیس در ایران را که به دعوت آنها و برای آموزش فتنه‌گران به کشور آمده بودند، انکار کنند؟!
آیا «جان کین» مسئول برجسته سرویس اطلاعاتی MI6 انگلیس و رئیس مرکز مطالعات دموکراسی لندن-CSD- دو بار با دعوت شما به ایران نیامده و برای اصحاب فتنه کارگاه آموزشی دایر نکرده بود؟! آیا ریچارد رورتی، مامور برجسته CIA به دعوت سران فتنه وارد ایران نشده و پروژه موسوم به «ائتلاف سفید» یعنی ائتلاف همه گروه‌های مخالف نظام زیر یک تابلوی واحد را پیشنهاد نکرده بود؟ درباره حضور «تیموتی گارتن اش» از رهبران صهیونیست کودتاهای مخملی و تشکیل چندین نشست آموزشی برای مدعیان اصلاحات و مخصوصا حزب مشارکت چه می‌فرمائید؟!
آیا «مایکل ایگناتیف» رهبر لیبرال‌های پارلمان کانادا و عضو وابسته به CIA برای آموزش و ارائه راهبردهای انتخاباتی میهمان فتنه‌گران نبود؟ آیا حضور «یورگن هابرماس» و ملاقات‌های وی با عوامل فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 را انکار می‌کنید؟! درباره حضور «آدام میچنیک» رهبر کودتای مخملی لهستان، «آگنش هلر» صهیونیست و رهبر کودتای مخملی مجارستان، «الکساندر اسمولار» رهبر جنبش همبستگی لهستان و مامور رسمی CIA چه نظری دارید؟ آیا دعوت از آنها و برپایی نشست‌های آموزشی با آنان قبل از انتخابات 88 را می‌توانید انکار کنید؟! مگر «جان هیک» تئوریسین انگلیسی برای پیشبرد پروژه کودتای مخملی به ایران نیامده و با سران و عوامل فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 جلسات پی‌درپی نداشته است؟!
«فرح کریمی» عضو شاخه نظامی گروهک منافقین که بعدها به تابعیت هلند و عضویت حزب صهیونیستی سبزها درآمد، برای مشاوره درباره کودتای مخملی به ایران نیامده و با اصحاب فتنه ملاقات‌های مفصل نداشته است؟! درباره حضور هاله اسفندیاری مدیر مرکز خاورمیانه‌ای بنیاد وودرو ویلسون و همسر شائول بخاش- عضو کمیته بیکر کاخ سفید- و تابع رژیم صهیونیستی، کیان تاجبخش نماینده رسمی بنیاد سوروس، رامین جهانبگلو از عوامل CIA و کارشناس کودتاهای مخملی و جلساتی که با اصحاب فتنه داشته‌اند چه می‌فرمائید؟! و... راستی مگر نه اینکه، تعداد فراوانی از همکاران و همراهان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 هم اکنون به آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای اروپایی پناهنده شده و امروزه آشکارا از اهداف براندازانه فتنه 88 سخن نمی‌گویند؟!
آیا آقای حسین بشیریه که مدعیان اصلاحات از او با عنوان تئوریسین برجسته یاد می‌کنند عضو رسمی بنیاد NED سرویس اطلاعاتی CIA نبوده و هم اکنون رسما به آمریکا پناهنده نشده است؟ درباره عطاءالله مهاجرانی- وزیر ارشاد اصلاحات- علی‌اصغر رمضان‌پور معاون فرهنگی آقای مسجدجامعی، مزروعی، کدیور و... که امروزه تمامی آنها در خدمت سرویس‌های اطلاعاتی اروپا، آمریکا و اسرائیل هستند چه نظری دارید؟! و...
آنچه به آن اشاره رفت، فقط مشتی از خروارها و اندکی از بسیارهاست که کمترین تردیدی درباره وطن‌فروشی اصحاب و عوامل فتنه باقی نمی‌گذارد.
اکنون سؤال این است که آیا فتنه‌گرانی با هویت‌های یاد شده و ماهیت‌های از پرده برون افتاده می‌توانند در صحنه سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی صاحب نقش و مسئولیت باشند؟!
آیا هنوز هم شبکه عنکبوتی و مشترک اصحاب فتنه و مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس می‌توانند به کیهان اعتراض کنند که چرا جماعت یاد شده را وطن‌فروش و ستون پنجم دشمنان بیرونی معرفی می‌کند؟!... و در این باره گفتنی‌های فراوان و مستند دیگری نیز هست.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۷
دکتر علی قدسی

عکس: پلنگ باغ‌ وحش‌ تهران در دندانپزشکی

 پلنگ باغ وحش تهران تحت عمل جراحی با بیهوشی کامل قرار گرفت و پس از عصب کشی دندان خراب شده صاحب یک دندان نیش مصنوعی شد.

پلنگ باغ وحش تهران تحت جراحی دندانپزشکی قرار گرفت و صاحب دندان نیش مصنوعی شد.
 
پلنگ ۱۲ ساله باغ وحش ارم، ۶ ساعت در بیهوشی کامل به سر می برد و در پایان ، دندان نیش پلنگ که خراب شده بود، عصب کشی شده و کانال‌های دندان خالی و سپس قالب فلزی که به رنگ دندان بود روی پایه دندان قبلی کار گذاشته شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۶
دکتر علی قدسی