ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

این وبلاگ معمولا و بیشتر مسائل و اتفاقات سیاسی استانی و کشوری و منطقه ای و بعضا جهانی را مورد بررسی قرار میدهد.
اعتقاد ندارم همه مطالبی که در این وبلاگ نوشته میشود مورد قبول همگان باشد.اما نکته ای که برایم مهم است این است که مطالب بدون هیچگونه کینه و کدورتی و به دور از هواهای نفسانی خودم نگاشته شده است.به نظریات و منطق مخاطبان احترام قائل هستم و تنها انتظارم این است که با انتقادات و پیشنهادات دوستان در فضای مجازی اینترنت هر روز بر بالندگی فکر و اعتقاداتم اعتلاء بخشم. همین

در پاسخ به یک نظر

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ب.ظ

دوست عزیزم ابوالحسن حسنی با آدرس وبلاگ http://hassani.blog.ir یک نظری را برای وبلاگم ارسال کرده بود که برای روشن شدن اذهان بعضی از دوستان نظرم را برای ایشان ارسال کردم اما همچنین صلاح دانستم همان نظر دوست عزیزم و هم نظر ارسالی خودم به ایشان را عینا در وبلاگ خودم جهت تنویر افکار عمومی در وبلاگ خودم نیز به نمایش بگذارم .

اما نظر ایشان چنین بود:

ابوالحسن حسنی : بنده از سال 70 از آقای هاشمی قطع امید کردم و هرگز به او و اعوان او رأی ندادم. از برخی کلمات و سخنان رییس جمهور نیز ناراضی ام. اما اگرچه بنده و شما به آقای روحانی رأی نداده ایم؛ او رییس جمهور این کشور است و گفتن واژه "بیسواد" به وی صحیح نیست. این درست که برخی به رییس جمهور منتخب نهم و دهم هر فحش و نسبتی دادند؛ اما به هر حال، مربی ما رهبر ما است، نه فتنه گران.

اما پاسخ ارسالی من:

سلام بر شما دوست عزیز
شاید خیلی وقت است که به این مجموعه از وبلاگها سر نزده ام ولی حضور شما در وبلاگ حقیرانه ام باعث شد که عنقریبا به وبلاگم در بیان هم سر و سامانی بدهم.
در هر صورت حضورتان را به فال نیک میگیرم و در خصوص نظرتان مطالبی را ارائه میکنم:
من بهیچ وجه آقای دکتر حسن روحانی را بیسواد نمیدانم (دقت فرمائید دکتر حسن روحانی عرض کردم)
اما این کلمه بیسواد را از دوجهت در شان ایشان مصلحتا بکار بردم
یکی از این  جهت که خودشان همین لفظ بیسواد را در مقابل مخالفانش بکار برد و من هم چون با ایشان مخالف بودم این را بدل گرفتم و دقیقا همان را بر اساس آموزه های قرانی که میفرماید فاعتدوا بمثل ماعتدی علیکم .این کلمه بیسواد را لائق ایشان دانستم.
دوم اینکه بر اساس همان صحبت آقای روحانی که گفته بود برای مبارزه با رشوه خواری باید ارتباط کارمندان را با ارباب رجوع باید کم کرد و با دیوار کشیدن و کارهای خشونت آمیز مبارزه با رشوه خواری ممکن نیست نظر به اینکه این طرح چون نظر حقیر و خیلی های دیگر برای مبارزه با پدیده فساد و بی حجابی و ... بود این را بعنوان کسی که اندکی سواد داشته و این نکته بدیهی را از سخنان ریاست محترم جمهور دریافت نموده بودم لذا با کشف این سند بر بیسوادی ایشان صحه گذاشتم.
منظورم این بود که در یک عبارت برای مبارزه با رشوه و رشوه خواری طرحی داده بود که از کاربرد همان طرح برای مبارزه با فساد غافل بود و این بر بیسوادی ایشان واقعا کافی بود.
مطالب مشروح را دوباره در همان وبلاگ خودم بخوانید.
ممنون تبریز علی قدسی


برگرفته شده از: ابوالحسن حسنی؛ http://hassani.blog.ir
 
پاسخ من در آدرس لینک زیر قابل دریافت است:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۴
دکتر علی قدسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی