ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

این وبلاگ معمولا و بیشتر مسائل و اتفاقات سیاسی استانی و کشوری و منطقه ای و بعضا جهانی را مورد بررسی قرار میدهد.
اعتقاد ندارم همه مطالبی که در این وبلاگ نوشته میشود مورد قبول همگان باشد.اما نکته ای که برایم مهم است این است که مطالب بدون هیچگونه کینه و کدورتی و به دور از هواهای نفسانی خودم نگاشته شده است.به نظریات و منطق مخاطبان احترام قائل هستم و تنها انتظارم این است که با انتقادات و پیشنهادات دوستان در فضای مجازی اینترنت هر روز بر بالندگی فکر و اعتقاداتم اعتلاء بخشم. همین

آی بیسواد

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ب.ظ
آی بیسواد
در دیدار آقای دکتر حسن روحانی با دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس صحبت از این شد که بعله اولین دیدار نخست وزیر انگلیس با رئیس جمهور اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی انجام شد و تعدادی از روزنامه های زنجیره ای از لب و لوچه شان آب میریخت که بعله دیوار یخ بین دو کشور آب شد و یا اینکه دیوار بی اعتمادی بین ایران و انگلیس فرو ریخت و عده ای بی مزه تر گفتند که بعله دیدار دو رئیس جمهور با هماهنگی و نظر مثبت دولت آمریکا صورت پذیرفته است و از این صورت مسئله میخواستند غیر مستقیم این مفهوم را القاء کنند که دیوار بی اعتمادی بین ایران و آمریکا هم در حال فرو ریختن است و از این حرفها.
اما ساعاتی بعد این نشئگی اصحاب اصلاحات و  رسانه های زنجیره ای دوام نیاورد و آن زمانی بود که دیوید کامرون در سازمان ملل از ایران اسلامی بعنوان خطری برای امنیت جهانی نام برد و گفت ایران حامی تروریسم است و حقوق بشر در ایران رعایت نمیشود و از این حرفها.
و من مانده بودم که چه بگویم؟ بگویم آی بیسواد ها که از سواد فقط مدرک دکترای آن را یدک میکشید و از الفبای سیاست یا خبر ندارید و یا غیرت و مردانگی تان فراموش شده است .آهای بیسوادها در این 200 یا 300 سال اخیر هنوز که هنوز است دولت انگلیس یا همان بریتانیای کبیر دیروز که خورشید در شرق آن طلوع و در غرب آن غروب میکرد و بعنوان استعمار پیر یا بهتر بگویم بعنوان روباه مکار شناخته میشود آیا آنها را با این ظلم و جنایت در طول قرون اخیر باز هم نشناخته بودید؟
عجب شما بیسواد تشریف دارید!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۶
دکتر علی قدسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی