ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

این وبلاگ معمولا و بیشتر مسائل و اتفاقات سیاسی استانی و کشوری و منطقه ای و بعضا جهانی را مورد بررسی قرار میدهد.
اعتقاد ندارم همه مطالبی که در این وبلاگ نوشته میشود مورد قبول همگان باشد.اما نکته ای که برایم مهم است این است که مطالب بدون هیچگونه کینه و کدورتی و به دور از هواهای نفسانی خودم نگاشته شده است.به نظریات و منطق مخاطبان احترام قائل هستم و تنها انتظارم این است که با انتقادات و پیشنهادات دوستان در فضای مجازی اینترنت هر روز بر بالندگی فکر و اعتقاداتم اعتلاء بخشم. همین

سردار سرلشکر پاسدار ‌حسین سلامی:

امروز فرصتی ایجاد شد تا با رزمندگان امنیت این سرزمین که نشانه‌های بصیرت و سمبل غیرتند دیدار کنیم که این رزمندگان برپا نگه دارنده قائمه‌های نظام‌اند و بیرق‌ها را برافراشته نگه می‌دارند و نمی‌گذارند پرچم امامت و ولایت بر زمین بیفتد.

واقعیت این است که اگر همین اندازه جمعیت در کنار ائمه ما بود آن ماجراهای غم‌انگیز هرگز در صدر اسلام به وقوع نمی‌پیوست.

حضور شما بسیجیان در این فضا به مثابه جهادی بزرگ است، زیرا که حضور و بیداری شما دشمن را ترسانده و جلو نمی‌آیند و دور می‌کند، هر کجا که نور بتابد ظلمت، تیرگی و تاریکی به نیستی می‌رود.

باور کنید که در این 41  سال تنها به قوت حضور شما که همواره تابع ولی امر مسلمین هستید هر توطئه، فتنه‌ و جنگی‌ سرد و خاموش شده ‌و دشمنان را بی‌روح، افسرده و ناامید کرده است.

شما حقیقتاً برای این ملت، عزّت، سرافرازی، امنیت و آرامش می‌آفرینید و آرامش‌بخش مردم هستید و همواره در مقابل اقدامات ناامیدکننده‌های دشمن ایستادگی می‌کنید.

دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده و هیچ کشوری در طول حیات بشر به اندازه ملت ایران در طول تاریخ و حیات بشر در این کره خاکی به اندازه ملت در معرض تهاجمات سنگین شیاطین کوچک و بزرگ عالم نبوده، ولی به فضل الهی ایستادگی کرده و باشکوه از هر حادثه‌ای با افتخار، آبرومندی و شرف عبور کرده است.

مردم می‌دانند سعادت آن‌ها در گِرو حمایت از امام است و وقتی امام مسلمین در میدان نبرد جهانی شجاعانه ایستاده است مردم او را همانند نگین در حلقه انگشتری مهر خود می‌گیرند و با هم قله‌ها را فتح می‌کنند.

مردم ایران در شکستن دشمنان هنرمندند و در ناکام کردن آن‌ها شاهکار می‌آفرینند لذا این بار نیز به بهترین شکل پیش رفته و جوانان به میدان آمدند و ما  از شکوه حضور و صبر خانواده شهیدان و جانبازان ‌تشکر می‌کنیم که ما را در پیمودن این راه مصمم‌تر می‌کند.

در حال حاضر به دشمن و خیمه آن‌ها نزدیک هستیم و آن‌ها در حال عقب‌نشینی هستند و در حال عقب‌نشینی این فتنه‌ها را برپا می‌کنند ولی مردم ما نشان دادند که محاسبات دشمن همیشه اشتباه است.

دشمنان فکر می‌کنند که مردم برای مشکلات اقتصادی به آن‌ها رجوع خواهند کرد در صورتی که برای ملت ما پناهگاه ایمان است، دشمن، دشمن است و آنها فکر می‌کنند با فشار اقتصادی می‌توانند ملت ایران را تسلیم کنند در ‌صورتی ‌که پناهگاه این ملت فقط قرآن و ایمان است.

هر چه فشار اقتصادی دشمن بیشتر شود مردم مصمم‎تر از پیش ایستادگی می‌کنند، زیرا که می‌دانند دشمن در پی ایجاد ناامنی در کشور است.

انبیا الهی آمدند که حکم خدا را روی زمین جاری کنند تا توحید و خداپرستی روی زمین برقرار شود و این همان نظامی است که حضرت علی(ع) و سایر بزرگان دین در راه دستیابی به آن شهید شدند و حال این آرزو تحقق یافته و این بیرق برافراشته شده ‌و پرچم عاشورا در همه جا در حال اهتزار است و این جوانان تربیت شدگان غیرت حضرت ابوالفضل (ع) هستند که این بیرق را برافراشته‌اند.

خاموش کردن فتنه‌ها سند وفاداری ملت و در دستان مردم است و ما به دشمنان می‌گوییم شما را تعقیب می‌کنیم، می‌یابیم‌ و انتقام می‌گیرم.

به شما می‌گوییم که اگر دست از فتنه برندارید، منافعتان را به آتش می‌کشیم و این آخرین کلام ماست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۵
دکتر علی قدسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی