ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

وبلاگی فرهنگی اجتماعی و بیشتر سیاسی

این وبلاگ معمولا و بیشتر مسائل و اتفاقات سیاسی استانی و کشوری و منطقه ای و بعضا جهانی را مورد بررسی قرار میدهد.
اعتقاد ندارم همه مطالبی که در این وبلاگ نوشته میشود مورد قبول همگان باشد.اما نکته ای که برایم مهم است این است که مطالب بدون هیچگونه کینه و کدورتی و به دور از هواهای نفسانی خودم نگاشته شده است.به نظریات و منطق مخاطبان احترام قائل هستم و تنها انتظارم این است که با انتقادات و پیشنهادات دوستان در فضای مجازی اینترنت هر روز بر بالندگی فکر و اعتقاداتم اعتلاء بخشم. همین

گروه‌های مختلف عراقی بر انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس تاکید کردند.

گروه‌های مردمی و دفاعی عراق پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس مواضع قاطعی مبنی بر لزوم انتقام از آمریکا و اذناب او در منطقه گرفتند.

در همین راستا فرماندهی حشد الشعبی از حامیانش خواست برای پاسخگویی به حمله آمریکا آماده باشند.

سخنگوی حزب الله عراق با احمقانه خواندن هدف قرار دادن کاروان حشدالشعبی از سوی آمریکا اعلام کرد که به زودی کلیه مواضع و پایگاه‌های آمریکا در عراق را مورد حمله قرار خواهند داد.

همچنین ریان الکدانی فرمانده مقاومت مسیحی عراق خطاب به ملت ایران گفت که ما برای شما مرثیه سرایی نمی‌کنیم و شما شهادت را به ما آموختید. او همچنین خطاب به شهدای این حادثه گفت که خون شما دینی بر گردن ماست و ارکان کسانی که این اقدام را انجام داده‌اند به لرزه درخواهد آمد و ما به سوی پیروزی و انتقام گام برمی‌داریم.

همچنین جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن تسلیت این حادثه به ملت ایران و رهبر انقلاب، آمریکا را مسئول این حادثه دانسته و تاکید کرد که رفتار آمریکا موجب افزایش تنش در منطقه خواهد شد.

همچنین قیس خزعلی دبیر کل عصائب اهل حق نیز با اعلام اینکه نتیجه طبیعی برای حاج قاسم و ابومهدی شهادت بود گفت که تاوان خون فرمانده قاسم سلیمانی نابودی اسرائیل و هزینه خون ابومهدی مهندس خروج کامل آمریکا از عراق خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۴
دکتر علی قدسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی